FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
REGULAMIN!
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Strona Główna » REGULAMIN » REGULAMIN!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
19MaTeUsZw90
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: takie pomysły?| Bys3ca Kł.

 Post Wysłany: Pon 19:27, 30 Kwi 2007    Temat postu: REGULAMIN!

[color=red]1.Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administratorzy, Moderatorzy lub Użytkownicy Uprzywilejowani.
2. Osoby działające na niekorzyść forum,szkoły itp. mogą zostać zbanowane (bez ostrzeżenia).
3.Pamiętaj 1 temat = 1 problem,1 dyskusja na dany temat.
4.Sprawy prywatne załatwiamy via PM - nie publicznie, na forum.
5.Nie pisz posta pod własną wypowiedzią, używaj opcji [Edytuj].
6.Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych Użytkowników.
7.Nie używamy wulgaryzmów(jeżeli jest taka już konieczność w danym słowie wulgarnym powinno występować "***",nie obrazamy nauczycieli,uczniów,i w ogole wsytkich użytkowników forum.
8.Ostrzeżenie oznacza Twoje złe postepowanie na forum. 5 ostrzezeń i dowidzenia.
9.Administratorzy i Moderatorzy mają większe przywileje od urzytkowników neutralnych.
10. Nie piszemy postów typu"co słychać?" w kategorii np. KLASA. To nie czat to forum. Chcesz aby byl czat powaidom o tym administrację.Tym samym nie napbijamy sobie postów!
11. Na forum obowiazuje kultura.
12.Zakładając nowy temat sprawdź czy takiego tematu jescze nei ma na forum.
13.Odwołanie od decyzji moderatora można składać do aministratora. Decyzja administratora jest ostateczna.
14.Prawo do działania na forum(pisania postów,zakładania tematów) mają admini,moderatorzy,użytkownicy i goście.
15.Pamiętaj pisząc posta dajesz innym rowneiz do zrozumienia Twojej opini o szkole. Pokażmy swoja szkole z najlepszej strony.



...Jeśli dojdą jakies zmiany,badź któremuś z adminowi przypomni się jakaś zasada dzialania na forum to umieścimy ją wiec prosimy bacznie obserwowac forum.Jezeli napisalem w dwa razy to samo napisz mi to a ja to porawie.Kazdemu zdaża sie "wpadka".Jezeli masz swój własny pomysł jako punkt do regulaminu powiadom nas o tym np. zakladajac nowy temat w dziale Problemy pytania propozycje.
Prosze o nie wpisywanie tutaj żadnych postów,nowych tematów,gdyz w takiej sytuacji zostanie dany post lub temat zlikwidowany a ty trzymasz osttrzezenie. Prawo do dzialania w tej kategorii maja administratorzy i moderatorzy. Dziekuje:)
Życze mile spedzonego czasu na nieoficjalnym forum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych W Bystrzycy Kłodzkiej.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Strona Główna » REGULAMIN » REGULAMIN!
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group